pondělí 8. dubna 2013

Románek jako z pohádky

Jsem vdaná, podle vnějších znaků šťastně, dítě mě o tom denně přesvědčuje, manžel bohužel ne. Pod tlakem okolností jsem tedy časem podlehla volání srdce a zažila jsem románek jako z pohádky, trval několik let, avšak já jsem se nechtěla vzdát rodiny, i přes nesmírně silnému citu k mému idolu. To byla i příčina, proč mi jednoho dne řekl, že má toho dost a dále to takto nepůjde. Našel si jinou.
Nesmírně mě to ranilo. Bohužel, jsem nucena se s ním denně setkávat a pracovat, nemám jinou možnost. Takže se to i přesto, že jsme to navenek ukončili, táhlo ještě v intimní oblasti téměř rok. Pak to už došlo i mně a rozhodla jsem se ukončit to i intimní, nenechám se dále takto zneužívat a nenechám se stále více a více zraňovat. Co je však pravda, mé srdce stále hoří láskou k němu, nedokážu se tomu bránit a se s tím vyrovnat ...

Žádné komentáře:

Okomentovat